wtorek, 9 lipca 2013

(Wataha Mroku) od West'a

Nemezis mnie zawołała gdy leżałem w jaskini.
-West!-krzyknęła aż było ja słychać na końcu jaskini
-Tak?- zapytałem.
-Nina to twoja siostra.?
-Tak.
-No dobrze możesz już odejść.
Trochę się zdziwiłem że chodzi o moja siostrę.
Odchodziłem po woli na swoje miejsce ale miałem dziwne myśli w głowie wiec pomyślałem ze nie dam spokoju alfie puki mi nie powie o co chodzi. Jak wadera powietrza odeszła podszedłem do złej alfy.
-Nemezis?-zapytałem podejrzliwym głosem.
-O co chodzi West?
- Czemu spytałaś czy Nina to moja siostra? Narobiła czegoś? Podpadła u ciebie? Proszę powiedz mi o co chodzi?
Geba mi się nie zamykała. Nie wiedziałem o co chodzi i chciałem się dowiedzie. Stanąłem przed Nemezis i czekałem na odpowiedź. Nina bywa dziwna, zwłaszcza z tego powodu ze miała dziwna przeszłość,ale jak się ją lepiej pozna jest całkiem spoko. Z nie cierpliwością czekałem na to co powie alfa i co Nina narobiła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz