sobota, 23 lutego 2013

(Wataha Powietrza.) Od Illuminated.



Postanowiłem, że poczekam z boku na odpowiedni moment żeby się przedstawić. Na polanę weszła para wilków zamienionych w ludzi. Nemezis wydawała się wściekła.
-Ateno, kim on jest?- Zapytała ostrym tonem.
Atena stanęła przed swoją siostrą. W tym momencie Nemezis zmieniła postać na człowieka. Jest piękna pomyślałem. Długie szare włosy z niebieskimi refleksami i błękitne oczy.

Atena była wściekła. To było widać. Ale dzięki temu nie zauważyła mnie. Chłopak także. Przemieniłem się w człowieka i cicho gwizdnąłem. Mój jastrząb od razu do mnie podleciał i usiadł mi na ramieniu.

Podszedłem do sióstr.
- To jest Oliver. – wykrzyknęła Atena. – Nie żaden ON. Jest wilkiem Ognia. Chce tu założyć watahę. A może Ty mi powiesz kim jest twój znajomy.? – Wycedziła przez zęby.
- To.. – Przerwałem Nemezis.
- Jestem założycielem tutejszej watahy Powietrza. – Powiedziałem cały czas obserwując Nemezis. – Nazywam się Illuminated.
Dziewczyny zaczęły jeszcze bardziej na siebie krzyczeć. Nagle usłyszeliśmy trzask łamanej gałązki. Odwróciliśmy się wszyscy w stronę krzaków i zobaczyliśmy wilczycę.
- Cześć. Jestem Bella.- Przywitała się. - Nie mam złych zamiarów. Ja chciałam...znaczy szukam terenów do założenia watahy ziemi. Może wiecie gdzie znajdę jakieś miejsce?- Zapytała ale widząc nasze miny nie czekała na odpowiedź tylko cofnęła się i odeszła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz