czwartek, 30 maja 2013

(Wataha Powietrza) Od Miko

Nie wiedziałam jak wybrnąć od odpowiedzi, ale nagle zauważyłam, że łatwo mogę uciec, choć i tak nie będę wiecznie uciekać to teraz muszę. Wstałam nagle, uśmiechnęłam się uroczo i zaczęłam zwiewać. Oczywiście Nemezis pobiegła za mną. Gdy była już tak blisko by mnie złapać zmieniłam się w powietrze i pomknęłam na Górę Huraganu. Gdy dotarłam na miejsce stanęłam na niej w ludzkiej postaci. Usiadłam zmartwiona tym co się dzieje. Włosy falowały mi na wietrze. 8Co robić, nie mogę powiedzieć Nem o tych „snach”, a Gregowi i Illumineted’owi o kolejnym „śnie”. Najgorsze jest to, że musiała bym wszystkich teraz unikać, a to jest niemożliwe, na odwiedziny w Lazur nie mam co liczyć, a uciekać nie mogę, bo wszyscy pójdą za mną. Może przejdę się do Belli? Tak dawno z nią nie gadałam, ale jej też nie mogę powiedzieć o tych moich dziwnych „ snach”, bo będzie musiała powiedzieć o wszystkim Nemezis, a tego nie chcę. No i super, nie mogę nikomu nic powiedzieć, ani się poradzić, choć jest jeszcze Tamaki…* Myślałam.
~Gdzie jesteś?~ Usłyszałam Grega.
Nie chciałam nic mówić, ale chyba powinnam mu coś powiedzieć bo pobiegnie do mojego brata, a on spatroluje teren, po czym mnie znajdą i ochrzanią.
~ Jestem z Bellą, nie przeszkadzaj mi.~ Odparłam.
Już nic nie odpowiedział, czyli uwierzył. Przymknęłam oczy i czułam wiatr na mojej twarzy. Po chwili zaczęłam śpiewać:
The air too dense to breathe
Bury me underneath
The graveyard of BITTER GRIEF
Cuz they forsake and leave me
Feeling so deceived
I ain't never got no belief

Why does it rain
Am I all sane
Just cure this pain
Am I insane

Eroding to nothingness, I've got to fight and defend
Now that my heart is torn into pieces and never will it mend
I am loveless again

Can't find nowhere to go
There's just a sense of vertigo
A BITTER BLOW
Circling high and low
In the darkest shadow
Nothing ever seems to follow

Why does it rain
Am I all sane
Can't cure this pain
Am I insane sane insane

Eroding to nothingness, I've got to fight and defend
Now that my heart is torn into pieces and never will it mend
I am loveless again

All the memories rotten
All the names that's forgotten
I'm gonna fight and survive
That's the way I feel alive

Why does it rain
Am I all sane
Tell me if I'm all insane

Eroding to nothingness, I've got to fight and defend
Now that my heart is torn into pieces and never will it mend
I'm loveless again

I know there's something that can help me transcend
So through thick and thin, in this world I have got to fight and defend
Until the BITTER END.

Nie wiem czemu to zaśpiewałam, ale czułam, że musiałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz