wtorek, 28 maja 2013

(Wataha Światła) od Ateny

           Podjęłam decyzje czy zostać tutaj czy w IV, ale musiałam wiedzieć dlaczego Acce nie chciał wrócić razem ze mną jak się jego pytałam. Musiałam to wiedzieć.
-Dlaczego nie chcesz wracać ze mną do IV?- Zapytałam się go.
-A do jakiej watahy pójdę?- Zapytał się.
-Do światła- powiedziałam od razu, ale zaraz spoważniałam.
-Mam dwa przeciwne żywioły- westchnął.- Myślisz, że Nem zgodzi się od tak abym przyłączył się do światła? Mam też wszystkie jej moce z mroku, wszystkie twoje ze światła, a nawet więcej. Wiesz, mogę być cennym członkiem watahy.
-Fakt- zgodziłam się.- Ale i tak do mnie dołączysz.
~Ateno~ usłyszałam głos mojej bogini.
~Nie zniknęłaś~ zachwyciłam się.
~Nigdy bym ciebie przecież nie zostawiła.~
~Wracać do watahy czy nie?~ Zapytałam.
~Tak~ odparła bez wahania.~ Mam twoje stare postacie.
~A co się stanie z tą? Zniknie?~
~Nie~
-Acce wracasz wraz ze mną do watahy światła- oświadczyłam.- Bez dyskusji.
-Możemy spróbować- westchnął widząc buntowniczą iskierkę w moich oczach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz