wtorek, 11 czerwca 2013

(Wataha Mroku) od Nemezis

      Patrzyłam z rozbawieniem na Atenę która naburmuszona stała na środku polany. To było takie śmieszne że aż żałosne.
      Wiedziałam, że Acce'a ją wrzucił tutaj bo widać że nie chciała przyjść. No cóż trudno... Spojrzałam na Miko stającą koło mnie.
- To co dzisiaj zabawy i tańce? -  Uśmiechnęła się.
- Tak, rozluźnijmy się trochę. – Odrzekłam.
- Szkoda, że nie mamy muzyki. – Powiedziała rozczarowana.
- Przecież umiesz śpiewać, a Greg gra na gitarze. – Zerknęłam na basiora. Byłam ciekawa czy kiedyś Miko i Greg będą razem. Cieszyłabym się, bo ona byłaby szczęśliwa.
- Mam śpiewać przy wszystkich? – Zarumieniła się.
- Tak. – Popchnęłam ja lekko w stronę samca i wyszłam dźwięcznym krokiem na środek. – Uwaga! Zaśpiewa nam dziś Miko, więc proszę o to by każdy tańczył. – Powiedziałam głośno i podeszłam do swojego partnera.
Miko zaczęła śpiewać swym pięknym głosikiem a ja w raz z Illuminated'em zaczęliśmy tańczyć na środku łąki.
-Pięknie wyglądasz. -Szepnął.
-Dziękuję ty także. -Odpowiedziałam z wielkim uśmiechem. Miałam jeszcze coś powiedział ale Illuminated pocałował mnie delikatnie a ja bardziej go do siebie przycisnęłam.
Nagle usłyszałam oklaski, oderwałam się na chwile od basiora i ujrzałam wiwatujące wilki.
-Gorzko, gorzko..! -Zaczęła krzyczeć Miko. Spojrzałam na nią przeszywającym wzrokiem a ta spojrzała na mnie z mina niewiniątka. Pozostałe wilczury zawtórowały waderze powietrza i zaczęły także to samo krzyczeć. Zwróciłam wzrok na Illusia i pocałowałam go już mniej delikatnie, ten natychmiast oddał całusa.
~Młoda zobaczysz policzymy się.. -Wysłałam Miko mentalną myśl nie przerywając pocałunku. Byłam szczęśliwa.
Kiedy przestaliśmy odeszłam na bok i zmierzałam do Miko kiedy na mojej drodze stanął Dastan. Ukłonił się.
-Zatańczysz? -Zapytał z uśmiechem.
-Dobrze. -Wziął moją rękę i poszliśmy na 'parkiet". Kątem oka zobaczyłam przyjaciółkę duszącą się od śmiechu po czym ogarnęła się i zaczęła dalej śpiewać i niestety piosenkę wolną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz