czwartek, 27 czerwca 2013

(Wataha Mroku) od Wanney'a



-Yy, a ty skąd mnie znasz?- spojrzałem kątem oka na Fushigi'ego.- Nie spotkaliśmy się wcześniej.
- Nieważne- odparł wymijająco.
- Ok, jak chcesz- dałem za wygraną i zmieniłem temat.- A nie widziałeś tej dziewczyny, Fus?
- Nie, nie widziałem- każde NIE bardzo podkreślał.
- Ale przecież pobiegła tam, skąd ty przyszedłeś- spróbowałem kolejnym pytaniem wycisnąć z niego prawdę.
- Posłuchaj, mogła skręcić albo coś. Ale ja jej nie spotkałem!- już na mnie krzyczał. Chyba nie potrafił się opanować.- A co ci tak zależy? Spodobała ci się?
Pytanie Fushigi'ego zaskoczyło mnie. Przecież ja już mam dziewczynę, chociaż Fus wydawała mi się całkiem fajna. Byłaby z niej dobra przyjaciółka. Nie dziewczyna. Przyjaciółka.
- Ja już mam dziewczynę- powiedziałem.- Nazywa się Margo i jest z Watahy Mroku. Ja zresztą też. A ty?- starałem się być miły dla niego, chociaż zaczął rozmowę nastawiony raczej odwrotnie.
- Też jestem z Watahy Mroku- odparł-. Fus też.
Zasłonił usta dłonią, jakby powiedział coś złego.
- O co chodzi?- zapytałem. Chciałem znać prawdę, na temat Fus.- Znasz ją? Wygląda na to, że tak.
- Może...- nie dał mi jednoznacznej odpowiedzi.
- O jeny, stary. Widzę, że coś przede mną ukrywasz- popatrzyłem na niego. Spojrzałem mu w oczy, które wydały mi się znajome. Pokręcił głową w odpowiedzi na moje pytanie.
- Nie wtrącaj się w nie swoje sprawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz