czwartek, 27 czerwca 2013

(Wataha Mroku) od Vanessy

Wybiegłam z jaskini w dalszym poznawaniu okolicy.Powędrowałam chyba na tereny watahy mroku bo natknęłam sie na rzekę w której pływały dusze wilków.Podeszłam do rzeki.Dusze próbowały złapać mnie za nogę ale ja unikałam ich wyciągniętych łap.Gdy jedna dusza pod płynęła zobaczyłam że to jest mój wuj,który zmarł przed moimi pierwszymi urodzinami.Stałam pewien czas niedaleko rzeki gdy usłyszałam czyjś głos.Zrobiłam się niewidzialna i pobiegłam w stronę czyjegoś głosu.Po dłuższym czasie dobiegłam do wodospadu przy którym siedziała dziewczyna.Wspiełam się na drzewo i usiadłam na gałęzi.Z ciekawieniem patrzyłam sie co ona robi, bo właściwie nikogo tu nie znałam ani nie miałam co do roboty.Przez pewien czas spokojnie siedziałam sobie na gałęzi gdy nagle kichnęłam.Wtedy spadłam z drzewa i straciłam okrycie niewidzialności.Dziewczyna wstała i podeszła do mnie z kulą ognia w ręku.
-Spokojnie,przecież cię nie zabiję.Jestem Vanessa i należę do watahy ciemności.A ty kim jesteś?- spytałam a dziewczyna zgasiła ogień.
-Jestem Trisia ale mów mi Tris.Od pewnego czasu wędruje.
-Ja też wędrowałam ale dołączyłam do tutejszej watahy...A może i ty chcesz dołączyć do któreś z watah?
-Niemam rodziny i niemam kogo szukać więc chętnie dołączę do watahy najlepiej ognia.
-Dobra ale jest pewien problem narazie nieznam tu nikogo oprócz ciebie i Nemezis.Więc będzie trzeba poszukać alfy ognia.To co idziemy na poszukiwania?-zasmiał się
-Noo...dobra.
Poszłyśmy w poszukiwaniu alfy watahy ognia.Przeszłyśmy przez jakiś spalony las co wskazywało że jesteśmy na terenie watahy ognia.Przez dłuższy czas szłyśmy gdy nagle coś nad nami przeleciało.Wtedy z mgły wyłoniła sie sylwetka wilka.Przemieniłam sie z Tris w wilk.Gdy wilk się zbliżył przemówił.
-Kim jesteście?
-Ja jestem Vanessa,należę do watahy mroku a to Trisia....-niedokończyłam bo przerwała mi Tris.
-...Szukam watahy ognia.Może wiesz gdzie mogę znaleźć tej watahy alfę?
-Miło was poznać.Jestem alfą watahy ognia Symphony Of My Heart.Trisio chcesz dołączyć do mojej watahy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz