wtorek, 30 kwietnia 2013

(Wataha Mroku) od Nemezis

Ucieszona budziłam Miko. Wiedziałam że to jej 'uśpienie'.
-Wiem już odpowiedź na te wizję, ale wiem że Ty tez już wiesz, bo pewnie twoi przyjaciele Ci powiedzieli.
-No tak jakby. -Mruknęła.
-Wiem, ze Ty wiesz, kochana. -Powiedziałam po czym dostałam mentalną myśl od Rapix
*Przyjdź proszę do swojej jaskini czekam*
-Miko, ja muszę już iść, jakby co wiesz gdzie mnie znaleść. -Puściłam dziewczynie oko, i zmieniłam się w wilka. Zaczęłam biec w kierunku groty.
Dalej byłam dosyć zła na Maga Wody, ale cóż powinnam zaakceptować, ze każdy ma prawo być zły.
Nie jestem jedynym wilkiem która jest impulsywna, agresywna, choć jestem najbardziej.
Zaczęłam truchtać i wybiegłam powoli z krzaków.
Alfa Wody siedział przed jaskinią z wyczekiwaniem na pysku. Kiedy Rapix mnie ujrzała zmieniła się w człowieka a jej twarz rozjaśnił uśmiech.
Zmieniłam się w człowieczą postać.
-Witaj Nemezis. -Odparła.
-No cześć. Co chciałaś? -Zapytałam życzliwie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz