czwartek, 25 kwietnia 2013

(Wataha Światła) od Key

Jestem Kea. Nie dużo pamiętam z mojej dość krótkiej przeszłości. Pamiętam tylko moja mamę, taty nie pamiętam, zniknął przed moimi narodzinami. Pewnie go już nie odnajdę ale nadal mam nadzieje. Do 3 miesiąca było dobrze przynajmniej tak mi się wydawało. Potem było gorzej moja mama.... ona została zabrana. Nie wiem co z nią zrobili i najprawdopodobniej się już nie dowiem. Wtedy wyruszyłam w świat. Od miesiąca biegam po lasach, wioskach w poszukiwaniu pożywienia. Teraz byłam głodna i brudna. Wiedziałam ze długo już tak nie wytrzymam. Wiedziałam ze umrę, wtedy znalazły mnie 2 dziewczyny. Sadząc po wyglądzie jedna na pewno jest boginią. Pojawiła się nadzieja. One zabrały mnie gdzieś.Nakarmiły i umyły. nie wiem co było potem, zasnęłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz