czwartek, 25 kwietnia 2013

(Wataha Światła) od Key

Gdy się obudziłam byłam w jakiejś jaskini. Stały nade mną 2 te same dziewczyny, co wcześniej mnie znalazły. Czułam się lepiej. Dziewczyna – Bogini zaczęła rozmowę
-Jak się nazywasz ? - zapytała się mnie
-Kea, gdzie ja jestem ?
-Na terenie tutejszej Watahy Światła w krainie Immortal Volves. Ja jestem Atena Alfa Światła, a obok mnie jest Bella, czyli Alfa tutejszej Ziemi -powiedziała Atena
-Acha – Wtedy zobaczyłam pięknego kucyka. Był taki kremowy, plus trochę szarego. Jego blond włosy były aż do ziemi. Kucyk był piękny. Nie wiem dlaczego ale zakochałam się w niej. Dobijał się do drzwi. Przez myśl przeszło mi tylko jedno zdanie „ trzymają tu konie”
-Trzymacie tu konie ?
-Nie – Odpowiedziały zamurowane
-Wpuść ja, chce ja zobaczyć – prosiłam
-Podoba Ci się -
-I to bardzo -odparłam, był dla mnie idealny-
-Jak chcesz,to mogłabyś się opiekować moją trójką jednorożców, ostatnio nie mam czasu na osobiste zajmowanie się nimi -
-Naprawdę ? -byłam wniebowzięta
-A jak ona ma na imię ?-
-Maki -
-A gdzie jest stajnia ? Nie mogę się doczekać.  Jaki są inne konie ? Jak się nazywają ? -
- Spokojnie na razie odpocznij -

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz