wtorek, 26 marca 2013

(Wataha Powietrza.) Od Illuminated'a.



Słuchałem w milczeniu opowiadanie Nemezis i Ateny ale myślami cały czas krążyłem wokół postaci  Sebastiana. Muszę koniecznie zapytać Miko co ma mi na ten temat do powiedzenia.
*~ Miko.!* Zawołałem ją w myślach.
*~ Tak, Iluś.?* Odpowiedziała. Za to Iluś byłem na nią wkurzony jeszcze bardziej. 
*~ Może zechciałabyś się pochwalić kim jest Sebastian.?* Wywarczałem to zdanie w jej myślach ale musiałem także zacząć warczeć na głos bo kilka Wików siedzących obok spojrzało na mnie z przestrachem. Trudno się mówi.
*~ Uspokój się jeśli chcesz ze mną rozmawiać.* Odpowiedziała z obojętnością.
*~ Czy Ty  sobie ze mnie kpisz Miko.?! Kto to jest Sebastian.?*  Teraz już na serio warczałem jak najęty.
*~  Ogarnij się bestio. Straszysz wszystkich naokoło.*
*~ Nie obchodzą mnie wszyscy naokoło. Rozumiesz.? A teraz gadaj.* Wysyczałem.
*~ Nie. Ty i tak nic nie zrozumiesz.* Wstałem ze swojego miejsca i cofnąłem się w cień. Nie chciałem żeby ktoś zbytnio zwracał uwagę na moje zachowanie.
*~ Miko. Nie denerwuj mnie.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz