niedziela, 31 marca 2013

(Wataha Światła) od Menolly

        Podeszłam do Ateny, która właśnie wróciła z zewnątrz z dziwnie rozpromienionym uśmiechem, od razu ją zapytałam o co chodzi:
-Nazwałam Pegazy, mała klaczka nazywa się Aramis, jej matka to Nikita, a ojciec to Pentagram.
-Aha- powiedziała.- Ale wydaje mi się, że to nie wszystko...
-Nikita będzie jutro miała dzieci- powiedziała uradowana.- Klaczkę i ogiera.
-Fajnie- powiedziałam i wyszłam zaciekawiona na zewnątrz, pierwsza rzecz jaką zauważyłam była to wielka stajnia dla koni oraz gigantyczny ogrodzony teren.
       Wślizgnęłam się do środka budynku, aby zobaczyć te dwa niezwykłe istoty, od razu trafiłam na czuwającą przy nich Elfkę, Melani.
-Cześć- uśmiechnęłam się. Raczej nie powinnam tutaj wchodzić i od razu dałam się przyłapać.
-Nic się nie stało- miałam wrażenie, że ona czyta w moich myślach. Domyślam się, że chcesz wiedzieć więcej o pegazach, teraz cała wataha się nimi interesuje.
-Oczywiście, że chce wiedzieć więcej- powiedziała.
-Pegazy posiadają magię światła, a także potrafią osiągać prędkość światła, w przeciwieństwie do każdej innej rasy koni, jednak w hodowli są o wiele prostsze niż jakikolwiek inne zwierze. Ich sierść nie jest nigdy brudna, a i potrafią mówić w myślach do ich właścicieli, więc zawsze wiesz czego twój towarzysz chce. Pegazy dojrzewają bardzo szybko, w około tydzień są już dorosłe, tak samo małe mogą się urodzić w tydzień.
Słuchałam dalej słów Elfki, a coraz więcej osób gromadziło się wokół nas, aż przyszła całą wataha, oprócz Ateny.
       Kiedy Melania zaprowadziła nas do boksów pegazów, zobaczyliśmy karteczkę:
,,Wzięłam koniki na przejażdżkę, wrócę... Nie wiem kiedy :D
Atena"
Nie no... Chciałam się z nimi pobawić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz