sobota, 23 marca 2013

(Wataha Światła) od Acarathi

      Wstałam i podeszłam do Nemezis:
-Ja mogę opowiedzieć parę słów o sobie.- Uśmiechnęłam się.
Zauważyłam, że Nemezis usiadła przy ognisku, po mojej prawej stronie.
-Urodziłam się w ludzkim domu. Moi rodzice również potrafili zamieniać się w ludzi i wykorzystali to, aby spokojnie zamieszkać z dala od miejsca w którym ich ostatnia wataha się rozpadła, jednak do wioski przyszła zaraza. Byłam wtedy bardzo młoda, jednak mi udało się jako jedynej przeżyć, w ludzkich latach byłam zaledwie małym dzieckiem, dlatego, kiedy wyszłam z piwnicy, gdzie się ukrywałam, oraz gdy zobaczyłam ciała moich przyjaciół, rodziców, sąsiadów, po prostu uciekłam w las. Po kilku dniach odkryłam, że mogę zmieniać się w wilczycę. Błąkałam się od watahy do watahy, nigdzie nie mogąc znaleźć swojego miejsca. Zawsze tam, gdzie się pojawiałam, przywoływały mi się wspomnienia na temat moich rodziców i pierwszego domu. Uciekałam, byle dalej od tamtej małej wioski. W końcu sobie postanowiłam, że w następnej watasze już zostanę, no i jestem wśród was.- Bardzo streściłam swoje życie, pewnie i tak by ich nie interesowały moje przygody.
Zeszłam zanim ktoś poprosił, abym powiedziała więcej o swojej przeszłości. Zgłosiłam się bo ktoś musiał zacząć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz